Išplėstinis sutarčių valdymas
London Business Training & Consulting
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 weeks
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Apžvalga
Šiame kurse aptariamos trys svarbios sutarčių vadovo atsakomybės sritys.Pirmąją dieną daugiausia dėmesio skiriama sutartiniams santykiams – kokios yra sutartys, kokia rizika jose sprendžiama, kokios sutartys egzistuoja ir kaip visa tai galima sujungti, kad sutvarkytumėte rangovo santykius.Antrąją dieną nagrinėjami sutarčių „finansai“, įskaitant kainų ir sąnaudų supratimą, kaip sutartiniai įsipareigojimai remiami užtikrinimo formomis ir svarbi mokėjimo tema.Trečioji diena – apie sutarčių valdymą dinamiškame pasaulyje, kuriame keičiasi norai ir poreikiai, kur reikia įvairinti sutartis ir kur geri administravimo būdai palaiko gerą sutarčių būklę.
Šiame sutarčių valdymo kurse taip pat aptariamos trys svarbios sutarčių vadovo atsakomybės sritys: Pirma, pagrindinis rangovo veiklos valdymo klausimas – vertinimas pagal rezultatus arba KPI, kad būtų pasiekti sutarties tikslai.Antra, sudėtingos derybų dėl sutarčių ir sutarčių rengimo sritys – dvi temos, kurios dažnai eina koja kojon.Trečia, klausimai apie tai, kas nutinka, kai viskas klostosi ne taip, todėl pateikiami ieškiniai dėl kompensacijos, žalos atlyginimo ir išankstinio nutraukimo, taip pat galimi ginčai.
Kursą užbaigs pagrindinių mokymosi punktų santrauka, o po to – veiksmų planavimo pratimas, siekiant įgytas žinias ir įgūdžius pritaikyti iškart grįžus į darbą.Pagalba po kurso taip pat yra susijusi su jūsų veiksmų plano įgyvendinimu iki šešių (6) mėnesių nuo kurso pabaigos.
Dienotvarkė
Sutartinių santykių valdymas
- Sutarčių teisės pagrindai
- Sutarčių tipai
- Sutarties rizika
Sutarties finansų valdymas
- Kainų ir išlaidų analizė
- Obligacijos, garantijos ir garantijos
- Mokėjimų valdymas
- Pretenzijų valdymas
Sutarčių valdymas dinamiškame pasaulyje
- Sutartinių įsipareigojimų ir nuostolių tvarkymas
- Sutarčių variacijų valdymas
- Sutarties dokumentacija
- Sutarčių administravimas
Akredityvai
- Sutarties modelio sąlygos
- Kodėl standartinės pramonės sutartys yra tokios populiarios
- Darbo su šablonais pranašumai
- Pavyzdinės sutarties atvejo analizė – NEC3 / FIDIC Raudonoji knyga
Sutarties tvarkymas siekiant rezultatų
- Rangovo veiklos valdymas
- SLA ir KPI
- Suinteresuotųjų šalių valdymas
- Tikslinių išlaidų ir vertės inžinerija
Derybos ir Sutarties dokumentų rengimas
- Sutarties derybos
- Sutarties rengimas
- Sutarčių valdymo organizavimas
- Supaprastinti sudėtingą statybos sutartį
Veiksmingos sutarties struktūros planavimas ir įgyvendinimas
- Sutarties teisių gynimo priemonės įsipareigojimų nevykdymo atveju
- Sutarčių ginčų tvarkymas
- Sutarties nutraukimas
- IT įrankiai, palengvinantys bendravimą su sutartimi
„Incoterms® 2020“.
- Tvarios tiekimo grandinės valdymas
- Vietinis turinys ir vertė šalyje
- Viešosios ir privačios partnerystės
Kurso apžvalga
- Pagrindinių mokymosi tikslų santrauka ir santrauka
- Veiksmų planavimas
Tikslinė auditorija
Šis sutarčių valdymo kursas tinka:
- Sutarčių inžinieriai
- Sutarčių analitikai
- Komercijos patarėjai
- Vidiniai teisės patarėjai
- Įmonės sekretoriai
- Pirkimų komandos nariai
- Generaliniai vadovai
- Vadovai, kuriems pavesta tvarkyti sutartis
- Sutarčių administratoriai
- Kiekvienas, norintis gerai suprasti ir išsiugdyti gebėjimus taikyti sutarties sąlygas
Mokymosi rezultatai
Baigę šį sutarčių valdymo kursą suprasite:
- Kaip sukurti ir valdyti santykius su rangovu, turint teisiškai vykdytiną susitarimą.
- Kainos ir sąnaudos, kuriomis grindžiamos kainos, ir įvairūs rangovų taikomi kainų modeliai.
- Sutarties užstatas, įskaitant obligacijas ir garantijas.
- Dinamiškas sutarčių valdymas, įskaitant susitarimų keitimą ir atitinkamų sutarčių dokumentų kūrimą.
- Kaip pasiekti, kad jūsų sutartys ir rangovai atitiktų jums reikalingus rezultatus.
- Kaip sudaryti sutartį gerai vedant derybas ir gerai rengiant projektą.
- Ką daryti, kai viskas nesiseka, pažeidžiama sutartis ar kyla ginčų.
- Į ką atkreipti dėmesį kalbant apie sutarčių tvarius, socialinius ir aplinkosaugos aspektus.
- Kaip įgyvendinti veiksmų planą savo darbo vietoje naudojant kurso metu įgytas žinias ir įgūdžius.